Sisällön tarjoaa Blogger.

Isyyspakkaus



Nykyään suosituksi tullut isyyspakkaus on nykypäivänä annettu tuleville iseille. Meillä tämä annetaan kuitekin hieman jälkijunassa 6 kk pienen miehen isälle. Muutenhan tämä meidänkin "isyyspakkaus" on samantyyppinen kuin lastansa odottavilla,mutta meillä tässä on tietenkin jo isommat vaatteet ja lahjakortit ovat jotain muuta kuin "vapaus vaipanvaihdosta." Raskausaikana en jaksanut tehdä mitään isyyspakkauksia. Mielestäni koskaan ei ole liian myöhäistä sitä tehdä. Isyyspakkaus on jokaisen omannäköisellä sisällöllä varustettu aloituspakkaus tulevalle isälle / jo olevalle isälle. Mielestäni tämä on ollut hyvä idea,sillä onhan se niin ,että jos äidit saa pakkauksen nii miksei myös isätkin. Meillä isyyspakkauksen lahjakortit on oikeutettu mm. ravintolakäyntiin,hierontaan, ja sitten musiikkijuttujen ostamiseen. Olisi ollut ihana laittaa lahjakorttiin "vapaus kakkavaipan vaihdosta,mutta meillä se on just isin ja pojan juttu." Olen nähnyt paljon kun porukka tekee itse laatikot,mutta minä olin laiska ja ostin sen suoraan kaupanhyllyltä. Isäaiheisia tavaroita,joita tulette näkemään kuvassa,jossa pakkauksen sisältöni on. Olen hankkinut kaupoista ja kirpparilta. Olen sitä mieltä,ettei kaiken tarvitse olla aina uutta. Koska esimerkiksi minun isäaiheiset löytöni ovat suurimmaksi osaksi uudenveroista tavaraa/vaatetta. Kirjoitan kuvan alle mitä laatikko sisältää ja mistä ne olen hankkinut,jos se vaikka auttaisi jotakin vielä viimetingassa hakemaan myös omaan pakkaukseensa.


  


ISYYSPAKKAUKSEN SISÄLTÖ

Tähtilaatikko(Herkku-ja lahjamurena)
Pipo (H&M)
Pojan pipo (Fb kirppis)
Bokserit (kappahl)
Bodyt (H&M)
Tutit (Lindex)
Vauvakoristeet (Sinooperi)
Muumikortti(Tokmanni)
Paapikortit(Riemuli)
Dvd (Anttila)
Onnenkarkit (Kuisma)
Ruissipsit (S-market)
Isäkäsikirja(Fb Kirppis)
Newbiehousut (Fb kirppis)
daddy sukat (Fb kirppis)





Ei kommentteja