Sisällön tarjoaa Blogger.

Minä Lupaan 2017

Tulin kertomaan teille lupauksistani tälle vuodelle. Ainahan kaikkea voi toki luvata,toteutus on aina asia erikseen. Tänä vuonna luvassa on ainakin muutama ihana juttu. Niistä kerron alempana lisää. Mikä parasta olen pystynyt olemaan syömättä sokeria jo hurjat viisi päivää,joka siis on saavutus. Haluan ainakin viikolla elää suht terveellisesti,etenkin kun ennen olen ollut suuri ilta herkuttelija. Huomaan,että olen myös ilman karkkeja ja herkkuja virkeämpi aamuisinkin. Ennen tuli tosiaan mässättyä illalla sitä sun tätä ja aamulla oli raskas olo. Toivotaan,että tämä sokerilakko pitäisi nyt jonkun aikaa ainakin. Tavoite on etenkin arkipäiville.






  Syödä terveellisesti, etenkin arkena. Aamupalaksi terveellistä kaurapuuroa,jota siis ennen en voinut sietää. Kaikkeen tottuu kun tarpeeksi maistelee. 

 ♥ Ottaa kummin tehtävän vastaan. Tässä kuukauden sisällä tiedossa siis kummityttöni ristiäiset.

 ♥ Järjestää kuopukselle mahtavat 1-vuotis juhlat. Paljon olen jo katsellut netistä kaikkia ihania koristeita juhliin. 

 ♥Stressata vähemmän,esim siivouksen suhteen. Olen välillä vähän turhakin tarkka siivouksen suhteen. Hyvä,etten revi persettäni kun lattialla sattuu olemaan leivänmuruja. 

 ♥Pitää yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin. Välillä huomaan,etten ole aina se paras ystävä enkä sukulainen,kun en koskaan soita tai käy kylässä. Eli siis enemmän kyläilyä. Pitää yhteyttä niihin elämän tärkeimpiin ihmisiin. 

 ♥ Järjestää esikoiselle huiput 4-vuotis juhlat. Tosin vasta syksyllä.

 ♥ Kirjoittaa aktiivisemmin blogia. Jäänyt välillä aika vähälle,yhteistöiden myötä olen saanut uutta puhtia. Tietenkin myös uusien lukijoien myötä. Jokainen lukija on minulle aarre. <3 

 ♥ Rakastaa. Tietenkin omaa perhettä. Mulla on kaksi ihanaa poikaa ja ihana poikaystävä. Voiko mulla paremmin enään sitten asiat ollakkaan. Lupaan arvostaa juuri tätä mitä minulla on. 

 ♥ Auttaa. Jos joku tarvitsee apua,koitan parhaani mukaan auttaa. 



 Siinä muutama lupaus. Liikoja ei kannata luvata. 

Ihanaa tulevaa kevättä !

#SOFIAKII




2 kommenttia

  1. Mulla tuo sokeri on kauhea ongelma.. Tiedän, että oon tosi kiukkuinen kun syön paljon ja usein herkkuja ja silti on pakko ahtaa ittensä täyteen kaikkea turhaa😩
    Mustakin on tulossa kummitäti! Tosin vielä odotellaan kummipojun syntymää, mutta se tapahtuu todennäköisesti ihan lähipäivinä❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taas meillä on jotain yhteistä 😘😍pitää kyl nähdä joskus 💋❤️

      Poista