Sisällön tarjoaa Blogger.

Pari kivaa juttua

Tilasin itselleni uuden takakuoren,jossa on mun perheeni.
Mirella on kuitenkin enkeli lapsi,mutta kulkee kuitenkin aina mun elämässäni.
Tuukka on terve veikeä ihana lapsi,jonka olen saanut pitää luonani.
Vesku on mun mies,jonka kans en vaihtais päivääkään pois. 

Käytiin ostoksilla ja löysin ihanan vanilla öljyn vartalolle
ja kokeilin myös hiuksiin ja tuli ihanan pehmeät hiukset. 

Ateria kuvaa eiliseltä. Fetasalaattia ja makaronia
jauheliha- herkkusieni kastikkella.


Ihanaa viikonloppua!

- Sofia

2 kommenttia

  1. Jotenkin herkistyin tuolla heti ekalle kuvalle, kerrot niin kauniisti sun läheisistä! ♥ On onnea olla kahden lapsen äiti, vaikka vain toinen heistä onkin fyysisesti siinä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Niin on. Hei sulla muuten kiva blogi. :) Annakin (mun kaveri) näköjään kuvissa. Sait juuri uuden lukijan <3

      Poista