Sisällön tarjoaa Blogger.

Shoppailua,ruokaa ja kuulumisia.

Kuulumisia
Ollaan ton mun termiittini kanssa touhuttu taas kaikenlaista ja tuntuu,että viikotkin menee nopeasti. Jokapäiväiseen arkeen kuuluu tietyt rytmit ja sitten jotain pientä ekstraa,ettei mee kokopäivä vaan kotona oleiluun. Tälläviikolla ollaan tehty kotona suursiivous ja sitten on tietenkin niitä jokapäiväsiä askareita,kuten tiskaus,ruuanlaitto,pyykinpesu ja lapsen kanssa tekemistä riittää. Olen kuitenkin hyvin onnellinen,että mulla on tuo poika,hän tuo kummasti piristettä päiviin. Tälläviikolla ollaan myös käyty lenkillä ja sitten nähty pojan kummeja ja kahviteltu. Tänään tuli myös käytyä vähän ostoksilla. HUPSIS. Välillä tuntuu,että olisi kiva olla vain kotona ja toisinaan kaipaa niitä kavereita seuraksi. 

Ostoksia

Oli pakko ostaa tuo unisieppari, täytyy kokeilla auttaako se mun painajaisiin.

Pojalle ihana t-paita (en voinut vastustaa.)

Ja nämä farkkushortsit myös pojalle. Joskus muistan kun  sanoin,että kaikki missä on vähänkään tähtiä,lähtee meitsin messiin.

Mulle haaremit. Ihanan löysät ja kevyet.

Kirpparilta. 2e.

Kirpparilta pojalle 2e.

Ja nyt määki ku kaikki muutkin. On muuten mukavan tuntuset hiuksissa,eikä purista. Tähän väriin rakastuin oitis.




Ruokaa
Itsetehtyjä lohkoperunoita ja pihviä.

Uusiaperunoita,fetasalaattia ja herkkusieni broileri kastike.

Uudet perunat,kermaviilikaste,raejuusto,kala ja salaatti.

Tässäpä meidän tämänviikon kuulumiset.


Ei kommentteja