Sisällön tarjoaa Blogger.

Viikonloppu.

Viikonloppu meni niin taas nopeasti, mutta onneksi kohta on Juhannus.
Mutta siis palatakseni viikonloppuun. Perjantaina tuli oltua kotona, eipä ollut oikeastaan mitään ihmeellistä menoa ja toisaalta joskus on ihan mukava olla vain kotona perheen kanssa. Mulla on ihana perhe.Lauantaina oltiin meijän äitin luona, koska sinne tuli mun ihana isosisko perheineen.Olin myös järjestänyt kaverilleni treffit, jotka sujuivat hyvin. Alku ilta pelailtiin mölkkyä ja syötiin pitsaa. Sitten suht aikasin nukkumaan. Sunnuntaina käytiin kylästelemässä ja Myllyssä ostoksilla. Mulle löyty toppi ja leggigsit. Sitten sisustukseen löyty ihanat tähti purnukat. Löysin niin ihanan liikkeen sisustukseen,että voisin ostaa koko kaupan,tosin se oli aika kallis. Eilen illalla poika meni isälleen yökylään ja mä sain nukkua koko yön. Siinäpä olikin sitten se viikonloppu. Nyt touhuumaan pojan kanssa. Katsotaan mitä tää päivä tuo tullessaan. 


Uudet vaatteet. 

Pizzaa, salaattia ja ruokajuoma.

Mummi toi pojalle tuliaisia.

Uutta sisustukseen.


Hauskaa päivän jatkoa kaikille ! 

2 kommenttia

  1. Kylläpä olet saanut pizza-annoksen näyttämään jotenkin todella terveelliseltä! :D Nam! Sait minusta myös uuden lukijan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on kaalisalaatti ja se on ihan mielettömän hyvää pitsan kanssa. Oi miten kiva kuulla ja tervetuloa :) <3

      Poista