Sisällön tarjoaa Blogger.

Ihaninta elämässä..

Jos nyt jotain hyviä asioita tässä elämässä haetaan niin, onnea on se,että mulla on ihana poikaystävä. Hän on myös mielettömän hyvä laulamaan ja soittamaan. Sitten mulla on ihan kiva koti ja sulosin poika. <3 Musta on ollut tosi kiva,että oon saanu uusia tuttavuuksia/kavereita. Nyttenkin viikonloppu tuli oltuu miehen veljen luona, grillattii,pelattiin mölkkyä ja istuttiin iltaa.

Mun maailman ihanin ja reippain mies. I love you <3

Oltiin sunnuntaina Caribiassa uimassa,sitten vesku oli auttamassa rempassa ja illalla sitten olikin tortilloja. NAM!

Makkaraa alkupalaksi perjantai iltana. 

Uusi makuelämys,ai että ku oli hyvää. Ostan viel joku kerta uudestaan.

Pienimuotoinen tuparilahja. Ostettii etukäteen tuparilahjaki. Suklaamuottei,puutarhatonttu ja sitten kummallekkin kellot mihin saa viel kolme kuvaa. ja tietty tämä hieno kassi :)

Kuolaliina. Minä kun niin rakastan tuota tähtikuosia oli se sitten missä tahansa.

Skumppaa.



4 kommenttia

  1. Moikka!
    Haastoin sut mukaan 11-kysymystä blogihaasteeseen.
    Käy tsekkaamassa http://booberrys.blogspot.fi/2014/06/11-kysymysta.html ja jos lähet messiin,
    linkkaa ihmeessä sun postaus mulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. koitin yks pvä tehä mut sit kyllästyin jatkan kuhan kerkeen,kiitos kuitenkin;)

      Poista
  2. Nyt rupes hirmusesti tekee mieli minttusuklaa ahaata :D

    VastaaPoista